Een online winkel voor hoogwaardige voedingssupplementen, gericht op de Europese markt. Ik heb de complete branding aangepakt, waaronder het ontwerp van het logo, kleurenschema, huisstijl en website.
De tweetalige webshop is volledig uitgerust met functies zoals abonnementen, gespreid betalen, een geautomatiseerd verzendsysteem en een live chatfunctie, waardoor het winkelen een naadloze en meertalige ervaring wordt.
De brandingkleuren worden weerspiegeld in zowel het logo als de website. Het logo, met de V van Vitamin Market, fungeert ook als een goedkeurend vinkje, wat verwijst naar de selectie van alleen de beste supplementen. De omringende cirkel versterkt het gevoel van een keurmerk. Hierdoor kan het logo ook los van de tekst worden gebruikt, waardoor het een krachtige visuele identiteit behoudt.
Bij Studio Jansma komt al mijn creativiteit en expertise samen. Van mijn interesse in creatieve bezigheden op jonge leeftijd tot op latere leeftijd met het bewerken van foto’s en het coderen van website. Na mijn opleiding aan het grafisch lyceum heb ik mijn expertise in webdesign en grafische werkzaamheden opgebouwd.
© 2024 Studio Jansma