Pulse wilde zijn merk sterk laten vastleggen. Daarom is de gehele branding aangepakt van website, logo, kleurgebruik etc. Daarnaast was van belang dat de website tweetalig was en de mogelijkheid tot gebruik van betalingen en inplannen van trainingssessies.
Vanwege de Engelstalige klantenbasis van Pulse was het essentieel dat de website ook in het Engels beschikbaar was. Daarnaast was er de wens om het mogelijk te maken afspraken in te plannen via de website, een wens die uiteraard succesvol is gerealiseerd.
De symbiose van voeding en training tot in de eeuwigheid is de essentie van ons logo. Groen symboliseert voeding, terwijl oranje staat voor training en gezondheid. Deze kleurkeuze is naadloos geïntegreerd in al het online en offline materiaal.
Bij Studio Jansma komt al mijn creativiteit en expertise samen. Van mijn interesse in creatieve bezigheden op jonge leeftijd tot op latere leeftijd met het bewerken van foto’s en het coderen van website. Na mijn opleiding aan het grafisch lyceum heb ik mijn expertise in webdesign en grafische werkzaamheden opgebouwd.
© 2024 Studio Jansma